Hrmonogram
Pondělí:
- seznámení s pracovníky, prostředím zařízení
- nastavení harmonogramu praxe (náplň jednotlivých dní, zapojení do programů zařízení)
- vyplnění Dohody o odborné praxi a její potvrzení zřizovatelem
- stručné informace o historii zařízení, koncepci a filozofii zařízení
- prostudování a podepsání BOZP
- seznámení s etickým kodexem, manuálem minimálního bezpečí.
- předání informačních materiálů (letáky, výroční zpráva)
- vydefinování, jakou formou bude praktikant zapojen do práce s klienty
Úterý:
- zaměřeno na práci s klientem: nabídka služeb
- pravidla
- dokumentace
- předání a představení operačního manuálu, četba materiálů
- účast na službě
Středa:
- účast na pracovní poradě týmu
- bližší seznámení s programy: KC, TP, PP
- asistence při zpracování administrativy
- financování zařízení
Čtvrtek:
- čas pro dotazy praktikanta (témata jím volená), četbu dokumentace
- informace o spolupracujících organizacích (zapojení KC do systému péče)
- účast na službě, popř. TP, programu PP
Pátek:
- závěrečné zhodnocení praxe, reflexe praktikanta
- účast na službě, popř. TP, programu PP
V případě, že je praxe konána po dobu dvou týdnů, řídí se program druhého týdne praxe individuální zakázkou praktikanta.
Výstup z praxe
Každý praktikant může být pověřen koordinátorem během průběhu praxe zpracovat individuální projekt. Jeho rozsah a zaměření se řídí individuálně dle zájmu daného praktikanta. Např. se může jednat o zpracování kasuistiky, rozhovoru, který poté student použije ve své diplomové práci (dále např. anketa, program pro klienty – turnaj, hry, arte, apod.). Projektem může být také pozorování vycházející z cíle praxe.